VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Back

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Back

IKEA-lasku

Usein kysytyt kysymykset

  • Miksi ostos on veloitettu kahteen kertaan?

    Ensisijaisesti voit olla yhteydessä IKEAn asiakaspaveluun. Jos asiaa ei voida korjata ostopaikasta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua asian selvittämisessä.

  • Millä tavalla voin saada laskun?

    Lasku saapuu sinulle sähköpostitse ja laskun löydät myös Omatilistä.

  • Milloin lasku saapuu?

    Lasku lähetetään sinulle sähköpostiin, kun tilaus on toimitettu perille.

  • Milloin on laskun eräpäivä?

    Laskun maksuaika on 14 päivää. Voit siirtää eräpäivää 14 päivää eteenpäin Omatilissä. Siirto tulee tehdä ennen alkuperäistä eräpäivää.

  • Mitä seuraksia tulee jos en maksa laskua eräpäivään mennessä?

    Mikäli laskua ei makseta, suljetaan tili tilapäisesti kunnes maksu on vastaanotettu. Mikäli maksu viivästyy 14 vuorokautta, lähetämme maksumuistutuskirjeen josta peritään 5 euron muistutusmaksu. Mikäli useampi lasku jää maksamatta, siirretään saatava perintätoimistolle perittäväksi. Jos olet huolissasi maksukyvystäsi, olethan meihin yhteydessä välittömästi.

  • Miten siirrän IKEA-laskun hei-kortille?

    IKEA-laskun voi siirtää IKEA hei-kortille osissa maksamista varten Omatilissä. Jos sinulla ei ole hei-korttia, voit hakea sitä Omatilissä. Vasta kun korttihakemus on hyväksytty, voit siirtää IKEA-laskuja hei-kortille. Siirtäminen on mahdollista vain ennen IKEA-laskun eräpäivää.

  • Olen maksanut laskua liikaa, mitä teen?

    Ole yhteydessä asiakaspalveluun.

  • Onko jokaisessa laskussa eri viitenumero?

    Kyllä, jokaisessa laskussa on eri viitenumero,

  • Laskullani on ostotapahtumia, joita en tunnista. Miten toimin?

    Ota yhteys asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu

  • Miksi en voi asioida kanssanne sähköpostin välityksellä?

    Tietoturvallisuussyistä emme voi kommunikoida sähköpostin välityksellä. Pankkina meidän on tunnistettava asiakkaamme luotettavasti. Kun olet puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme, kysymme sinulta tietoja asiakkuudestasi asioinnin varmistamiseksi. Chatissa tunnistaudutaan pankkitunnuksilla ja voit asioida kanssamme turvallisesti.

  • Miten tunnistaudun chatissa?

    Chatissa tunnistaudut pankkitunnuksilla. Vahva tunnistautuminen chatissa varmistaa asiakkaan tunnistamisen ja tietoturvan. Tunnistautumisen jälkeen voidaan vastata kaikkiin asiakkuuksiin liittyviin kysymyksiin myös chatissa.

  • Miten voin tarkastella tilini tietoja?

Ota yhteyttä

Puh. 020 7739 540

Chat-palvelu: ikanobank.fi/chat

info@ikano.fi

Huomioithan että emme tietoturvallisuussyistä vastaa sähköpostitse hakemukseen, tiliin tai asiakkuuteen liittyviin kysymyksiin.

Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 9-17. 

Puhelun hinta: pvm/mpm. Hinta koskee myös jonottamista.



Asiakaspalvelun postiosoite
Ikano Bank AB (julk), Suomen sivuliike
PL 85
02601 Espoo

Kuluttajaliiketoiminta-yksikkö
Jaakko Sarakorpi
jaakko.sarakorpi[a]ikano.fi