Onko sinulla kysyttävää siitä, miten koronavirus vaikuttaa lainaan tai luottokorttiin?

Täältä löydät viimeisimmän tiedon liittyen Ikano Bankiin ja koronavirukseen.

Ikano Bank seuraa tarkasti koronavirus-tilannetta. Olemme koonneet FAQ-osion vastataksemme kysymyksiin, joita sinulla asiakkaana voi olla.

Jos sinulla on kysymyksiä, jotka eivät liity koronavirukseen, katsothan yleisen usein kysyttyjen kysymysten listauksen täältä

Voit aina ottaa yhteyttä meihin soittamalla asiakaspalveluumme numerossa 010 7735 718.

Ystävällisin terveisin,

Ikano Bank

FAQ

  • Voinko edelleen hakea lainaa?

    Voit, tilanteella ei ole vaikutusta lainahakemuksiin. Hakemusten käsittelyssä saattaa kuitenkin olla pientä viivettä.

  • Voinko edelleen hakea ja käyttää luottokorttia?

    Kyllä, voit hakea ja käyttää luottokorttia kuten normaalisti. Hakemusten käsittelyssä saattaa kuitenkin olla pientä viivettä.

  • Kuinka saan teihin yhteyden?

    Soita asiakaspalveluumme numerossa 010 7735 718 (maanantaista perjantaihin klo 9-19). Vastausaika saattaa olla hieman normaalia pidempi. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen info@ikano.fi, mutta huomioithan, että turvallisuussyistä emme voi kommentoida sähköpostin välityksellä yksityiskohtaisiin asiakkuuteen tai luottotiliin liittyviin kysymyksiin.

  • Mitkä ovat asiakaspalvelunne aukioloajat?

    Aukioloaikamme ovat ma-pe klo 9-19.

  • Onko Ikano Bank ryhtynyt varotoimenpiteisiin koronavirukseen liittyen?

    Kuten muissakin yrityksissä, suuri osa työntekijöistämme tekee nyt töitä kotoa. Asiakaspalvelumme on töissä ja valmiina vastaamaan asiakkaidemme kysymyksiin aukioloaikojen puitteissa. Huomioithan kuitenkin, että vastausajoissa saattaa olla pientä viivettä.

  • Kuinka tämä vaikuttaa Ikano Bankin asiakkaisiin?

    Toivomme, ettei tällä ole mitään vaikutusta asiakkaisiimme lukuun ottamatta sitä, että joissakin tapauksissa vastausaikamme voivat olla pidemmät.