Palvelun saavutettavuuden tila
Olemme tietoisia, että palvelu täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain standardin EN 301 549 mukaisesti.
Saavutettavuusvaatimukset on sisällytetty palvelun suunnittelu-, kehitys- ja tarjoamisprosesseihin. Palvelun saavutettavuutta arvioidaan säännöllisesti.
Sisällöt, jotka eivät ole saavutettavia
Palvelu ei seuraavilta osin vastaa vielä täysin saavutettavuusvaatimuksia:
Tilinhallinta
Tällä hetkellä arvioimme tämän osan saavutettavuutta, mukaan lukien edellä kuvatut tiedot ja toiminnot, jotka liittyvät tilinhallintaan. Jos käytät apuvälineitä, kuten ruudunlukijoita, saatat kohdata ongelmia.
Tuotetiedot julkisella verkkosivulla
Jos käytät näppäimistönavigointia ja/tai apuvälineteknologiaa:
- Laskureiden ja yhteydenottolomakkeiden syöttökentillä ei ole saavutettavia nimiä sivun koodissa. Tämä vaikeuttaa näppäimistöllä ja apuvälineteknologialla navigointia.
- Sivun koodissa on tyhjiä otsikoita usein kysytyissä kysymyksissä, blogissa ja laskurielementeissä. Tämä vaikeuttaa näppäimistöllä ja apuvälineteknologialla liikkumista sisällössä.
- Blogipostauksia lukiessa sivulla on elementtejä, joita apuvälineteknologia ei tunnista, sekä linkkejä sosiaalisen median tileihin, joita ei ole helppo tunnistaa apuvälineteknologialla.
Palveluun sisältyvät tuotteet
- Kohokirjaimilla varustettu kortti on saatavilla pyynnöstä. Ole hyvä ja katso yhteystiedot alla olevasta kohdasta ”Jos et pysty käyttää palvelun osia?”.
Asiakaspalvelu
- Puhelinlinjoihimme ei ole sisäänrakennettuja apuvälineteknologioita, mutta jos käytät kolmannen osapuolen apuvälineteknologiaa, kuten esim. puhelaitetta, se on yhteensopiva puhelinlinjojemme kanssa.
PDF-dokumentit
Pyrimme tekemään PDF-dokumenteistamme saavutettavia kaikille, myös apuvälineteknologiaa käyttäville. Kunnes nämä päivitykset on saatu valmiiksi, näppäimistönavigointia tai ruudunlukijoita käyttävät käyttäjät saattavat kohdata vaikeuksia sisällön saavutettavuudessa.