VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Back

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Back

Kuinka voimme auttaa?

Asiakaspalvelu

FAQ

  • Mikä on leasing-sopimuksen laskutuskausi?

    Laskutuskausi sovitaan asiakkaan kanssa ja tyypillisimmin laskutus on kuukauden tai kvartaalin välein.

  • Millaisia tuotteita leasingillä voidaan rahoittaa?

    Leasingilla voidaan rahoittaa yrityksille irtainta käyttöomaisuutta.

  • Minkä kokoisia hankintoja leasingillä rahoitetaan?

    Rahoitamme erisuuruisia hankintoja, riippuen rahoitettavasta kohteesta ja loppuasiakkaasta, sekä laitteen elinkaaresta. Leasing-sopimus voidaan tehdä jo 1000 euron hankinnoille.

  • Minkä pituisia leasing-sopimuksia teette?

    Sopimuksen pituus räätälöidään asiakkaan tarpeen ja rahoitettavan kohteen mukaan. Tyypillisesti sopimuksen pituus on 12 - 72 kuukautta.

  • Mitä tapahtuu sopimuskauden päättyessä?

    Yhteistyökumppani, jolta rahoitettava tuote on hankittu, ottaa yhteyttä ennen sopimuskauden päättymistä. Tällöin voitte sopia jatkosta.

  • Miten ilmoitan leasing-objektille tapahtuneesta vahingosta?

     

    Jos leasing-objekti on vakuutettu meidän kauttamme, pyydämme täyttämään esinevahinkoilmoituksen ja lähettämään sen meille ensisijaisesti sähköpostilla leasing@ikano.fi Lisätietoa vakuutuksesta.

  • Tuleeko sopimukseen vuokran lisäksi muita kuluja?

    Leasing-sopimuksissamme on alan normaalin käytännön mukaisesti avausmaksu ja laskutuspalkkio. Lisäksi asiakas vakuuttaa rahoitettavan kohteen joko meidän kauttamme tai oman vakuutusyhtiönsä kautta. Tutustu palveluhinnastoomme.

  • Voinko lopettaa leasing-sopimuksen ennen perusvuokrakauden päättymistä?

    Sopimus on päätettävissä kesken vuokrakauden sopimalla asiasta erikseen kanssamme.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu yritysasiakkaat
020 7739 545

Myynnin tuki
020 7739 544

Sähköposti
leasing@ikano.fi

Aukioloajat
Ma-pe 8.30 - 16
Poikkeukset aukioloajoissa tavanomaisten juhlapyhien mukaan.

Puhelun hinta: pvm/mpm. Hinta koskee myös jonottamista.

Asiakaspalvelumme auttaa teitä esimerkiksi seuraavissa rahoitussopimuksiin liittyvissä tiedusteluissa:

  • Lunastuskyselyt
  • Sopimussiirrot
  • Yhteystieto- ja laskutusmuutokset
  • Maksusuunnitelmat
  • Vastuuraportit. Tilaa vastuuraportti tästä
  • Vakuutustapahtumat
 

Tutustu palveluhinnastoomme tästä

 

Oletko jo uutiskirjeemme tilaaja? Uutiskirjeestämme saat kuukausittain tietoa ajankohtaisista teemoista sekä Ikano Bankin toiminnasta.

Tilaa uutiskirje täältä

Uusi tilinumero

Tilinumeromme on muuttunut. Uuden tilinumeron näet marraskuussa 2024 ja siitä eteenpäin saapuvilla laskuilla. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan muutoksen ja käyttämään uutta tilinumeroa tulevissa maksuissasi. Vanha pankkitilimme poistuu käytöstä 16.12.2024.