Ikano Bankin palveluiden saavutettavuus

Tämä sivu tarjoaa yleistä tietoa saavutettavuudesta Ikano Bankin palveluissa sekä kokoaa palveluiden saavutettavuusselosteet. Kehitämme Ikano Bankissa palveluitamme, jotta ne olisivat kaikkien asiakkaidemme saavutettavissa. Teemme jatkuvasti kehitystyötä korjataksemme tiedossamme olevat saavutettavuuspuutteet. Tavoitteemme on, että kaikki palvelumme ovat saavutettavissa yhdenvertaisesti huolimatta asiakkaidemme käytössä olevasta laitteesta, erityistarpeista tai tilanteesta.

 

Saavutettavuusselosteet

Ikano Bankin palveluiden saavutettavuusselosteet ovat listattuna alla. Selosteet sisältävät yksityiskohtaista tietoa kunkin palvelun saavutettavuudesta. Saavutettavuusselosteessa kerrotaan täyttääkö digitaalinen palvelumme vaadittavat edellytykset ja miten mahdollisia puutteita korjataan. Päivitämme saavutettavuusselosteita sitä mukaan, kun korjaamme saavutettavuusongelmia.

IKEA-laina

Hei-kortti

St1 Visa

 

 

Saavutettavuuspalaute ja Valvontaviranomainen

Jos sivustolla on saavutettavuusongelmia ja et löydä siihen tarkennusta saavutettavuusselosteelta, toivoisimme sinulta palautetta tämän linkin kautta. Vastaamme sinulle 14 päivän kuluessa, mikäli annat lomakkeella yhteystietosi.

Mikäli et ole tyytyväinen antamaamme vastaukseen tai emme vastaisi palautteeseesi ollenkaan, voit olla yhteydessä valvovaan viranomaiseen eli Liikenne- ja viestintävirasto Traficomiin.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö
saavutettavuus@traficom.fi
puhelinnumero vaihde 029 534 5000

www.saavutettavuusvaatimukset.fi

 

Lisätietoa valituksen tekemisestä ja sen käsittelystä saat vierailemalla osoitteessa:
https://saavutettavuusvaatimukset.fi/fi/kayttajan-oikeudet/tee-saavutettavuuskantelu-tai-pyyda-selvitysta