IKEA-lasku asiakaspalvelu

Mies toimistolla tietokoneella kuulokkeet päässä

Usein kysytyt kysymykset

  • Ensisijaisesti voit olla yhteydessä IKEAn asiakaspaveluun. Jos asiaa ei voida korjata ostopaikasta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua asian selvittämisessä.
  • Lasku saapuu sinulle sähköpostitse ja laskun löydät myös Omatilistä.
  • Lasku lähetetään sinulle sähköpostiin, kun tilaus on toimitettu perille.
  • Laskun maksuaika on 14 päivää. Voit siirtää eräpäivää 14 päivää eteenpäin Omatilissä. Siirto tulee tehdä ennen alkuperäistä eräpäivää.
  • Mikäli laskua ei makseta, suljetaan tili tilapäisesti kunnes maksu on vastaanotettu. Mikäli maksu viivästyy 14 vuorokautta, lähetämme maksumuistutuskirjeen josta peritään 5 euron muistutusmaksu. Mikäli useampi lasku jää maksamatta, siirretään saatava perintätoimistolle perittäväksi. Jos olet huolissasi maksukyvystäsi, olethan meihin yhteydessä välittömästi.
  • IKEA-laskun voi siirtää IKEA hei-kortille osissa maksamista varten Omatilissä. Jos sinulla ei ole hei-korttia, voit hakea sitä Omatilissä. Vasta kun korttihakemus on hyväksytty, voit siirtää IKEA-laskuja hei-kortille. Siirtäminen on mahdollista vain ennen IKEA-laskun eräpäivää.
  • Ole yhteydessä asiakaspalveluun.
  • Kyllä, jokaisessa laskussa on eri viitenumero,
  • Ota yhteys asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu

  • Reaaliaikaisen chatin käyttämiseksi tulee verkkosivumme Toimivuusevästeen olla hyväksyttynä. Voit tarkistaa ja hallita evästeitä osoitteessa ikanobank.fi/evästeet, kohdassa ”Evästeasetukset”.

  • Tietoturvallisuussyistä emme voi kommunikoida sähköpostin välityksellä. Pankkina meidän on tunnistettava asiakkaamme luotettavasti. Kun olet puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme, kysymme sinulta tietoja asiakkuudestasi asioinnin varmistamiseksi. Chatissa tunnistaudutaan pankkitunnuksilla ja voit asioida kanssamme turvallisesti.
  • Chatissa tunnistaudut pankkitunnuksilla. Vahva tunnistautuminen chatissa varmistaa asiakkaan tunnistamisen ja tietoturvan. Tunnistautumisen jälkeen voidaan vastata kaikkiin asiakkuuksiin liittyviin kysymyksiin myös chatissa.

Ota yhteyttä

Puh. 020 7739 540

Chat-palvelu: ikanobank.fi/chat

Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 9-17. 

Puhelun hinta: pvm/mpm. Hinta koskee myös jonottamista.



Asiakaspalvelun postiosoite
Ikano Bank AB (julk), Suomen sivuliike
PL 85
02601 Espoo