Kyberuhkien 5 myyttiä, joihin pk-yritysten ei pidä luottaa
Kyberkriisi ei katso yrityksen kokoa. Christina Forsgård kehottaa katsomaan riskejä silmästä silmään.
Kyberkriisi ei katso yrityksen kokoa. Christina Forsgård kehottaa katsomaan riskejä silmästä silmään.
Kauppapoliittinen tempoilu antaa aihetta pohtia uusia menestyksen avaimia, mutta ei kuitenkaan yllä aikakautta selkeimmin leimaavaksi tekijäksi.
Horisontissa pilkahtelee valoa. Rakennusalaa on kuritettu kaikin tavoin, mutta Rakennusteollisuuden kevään 2025 suhdannekatsauksen ennuste oli positiivinen.
Onnistunut yrityskauppa oikean kumppanin kanssa voi avata kokonaan uuden luvun yritykselle tarjoten avaimet kehitykseen ja valoisaan tulevaisuuteen.
Siitä lähtien, kun markkinoinnin painopiste alkoi siirtyä verkkoon, kanavia, työkaluja, teknologioita ja trendejä on ilmaantunut sellaisella intensiteetillä, että hälyn keskeltä on vaikea erottaa, mikä on juuri omalle toimialalle ja yritykselle merkityksellistä.
Milloin viimeksi yrityksessänne keskusteltiin korruptiosta? Tietävätkö työntekijänne, miten toimia, jos heille tarjotaan houkuttelevaa etua vastapalvelukseksi alennuksesta?
Ottamalla hallitustyön täyden potentiaalin käyttöön yritykset voivat saada uuden vipuvarren kasvulleen.
Messujen ja tapahtumien vaikuttavuus perustuu ennen kaikkea yhteen asiaan: inhimilliseen tekijään.
Monimuotoisuus ja inklusiivisuus tukevat työntekijöiden hyvinvointia ja ovat keskeisiä tekijöitä myös liiketoiminnan kehittämisessä.